چرا اینجاییم
در ژانویهی امسال، جمهوری اسلامی بیش از چهل هزار معترضِ بیسلاح را به جرمِ خواستنِ یک حکومتِ سکولار و دموکراتیک و رفاه به قتل رساند. آنچه در پی آمد، یک جنگِ پُرفرازونشیب بود که در آن همیشه روشن نیست که آیا مردم ایران اصلاً به حساب میآیند یا نه. ما اینجاییم تا با خنده بر موضوعاتی بسیار تلخ کمی آرامش ببخشیم و به همه اطمینان دهیم که جمهوری اسلامی نمیتواند دوام بیاورد. نمیدانیم که آیا نمایشِ مسخرهای که جمهوری قالیباف خواهد بود، گامی ضروری بهسوی فروپاشیِ کامل است یا نه، اما ما آنجا خواهیم بود تا آن را تحقیر کنیم و به شیوههای کوچک و خلاقانهی خودمان بیش از پیش نامشروعش کنیم.
برای در تماس ماندن به فهرست ایمیل ما بپیوندید. ما همچنین در حال تولید محتوای ویدیویی غیرطنز هستیم — ابزارهایی که به شما کمک میکنند مردم را دربارهی پروژهی شکوفایی ایران آگاه کنید.